7 Şubat 2011 Pazartesi

Çakma İsveç Diyeti

Görsel
Bugün bir karar verdim ve isveç diyetine başladım. :) Neden İsveç diyeti peki? Herkes bu şok diyetlerin sağlıksız olduğunu söylüyor. Ama mevzu bahis kişi ben isem; sabah kahvaltı etmem, öğle yemeği yemem, akşam bi tabak sebze yemeği yerim. Hepsi o. Et ağzıma sürmem. Hiç su içmem. Akşam 8'den sonra da offff cozuturum. :D Gelsin kahveler, colalar, gitsin çikolatalar, bisküviler, cipsler... İşte o yüzden de şişko bi şahsiyet olarak hayatımı idame ettirim hiç yemek yemememe rağmen ve sağlıksız tabi. Bu diyet sayesinde belki insan gibi yemeye başlar aynı zamanda kilo veririm diye düşünüyorum. Uygulaması daha kolay geldiği için bana diğer diyetlere göre bunu seçtim. Ben öyle 10 öğün yiyemem çünkü sıkılırım, bu 3 öğün olduğu için uygun buldum kendime. Size tavsiye etmiyorum tabi doktorunuza danışın ama diyorum ya benim için durum battı balık yan gider yani. :p
İlk gün başarıyla geçti diyebilirim hemen hemen :p Sabah güzelce kahvemi içtim, öğlen 2 değil de 1 yumurta yedim ve domates, ıspanak da yiyemedim. Akşam da et yemediğim için normalde et yerine öğlen yiyemediğim ıspanağı yedim, ama haşlanmış olarak değil gayet güzel yemeğini yedim ufak bir porsiyon. :D Veee salata tabi ki. :)
Şu an karnım hiç olmadığı kadar tok dolayısıyla. :D Ama kafein krizim geldi :( Benim şu an bu satırları yazarken elimde kooooskoca bi fincan kahve olması gerekiyordu yanında da çikolataaaaaaaaa tabi. :( Yemek değil de bu abur cuburlardan vazgeçmek epey zorlayacak beni ama alışırım herhalde. :p
Bugün tartılmadım da h.sonu tartılmıştım x3 kiloydum. :p Kaç kilo olduğumu söyleyemem kusura bakmayın çünkü çooook kiloyum. :D Ama şöyle özetliyim ben 44 bedenim, amacım kısa vadede 40 beden olmak. :) Daha sonra da 38,5 dan 40 beden olmak :p Yani biraz kilo alma-verme payı bırakıyım diyorum kendime, hayırlısı bakalımmm....

İşte yapmak isteyenler olursa diye sizlerle de paylaşıyorum.

Kurallar

1. Diyette belirtilenlerin dışında çay,kahve ve meşrubat içilmemelidir.Sabah içilen kahve,Nescafe ya da Türk kahvesi olabilir.
2. Günde 2 litre su içilmeli.
3. Diyet 13 günden fazla sürdürülmemeli.
4. Diyeti ancak 6. günde kesebilirsiniz.
5. 3 aydan kısa bir sürede diyeti tekrarlamayın.
6. Aynı gün içinde öğle ve akşam yemekleri yer değiştirilebilir.
7.Kahveye belirtilenlerin dışında süt,şeker,krema eklenmemelidir.
8.Tuz ve şeker sadece belirtilen yerlerde kullanılmalıdır.
9. Ölçü ve miktar belirtilmeyen yiyecekleri abartmamak koşuluyla istediğiniz kadar yiyebilirsiniz.
10. Diyet ağır gelirse 6. günde kesip 3 ay sonra 6 gün daha uygulamak mümkün.

Mucize İsveç Diyeti Programı – 1. ve 8. günler
Kahvaltı: 1 kesme şeker, 1 fincan kahve
Öğle: 2 katı yumurta, 1 porsiyon haşlanmış ıspanak, 1 domates
Akşam: 1 biftek(200 gram,) zeytinyağlı ve limonlu yeşil salata

Mucize İsveç Diyeti Programı – 2. ve 9. günler
Kahvaltı : 1 kesme şeker, 1 fincan kahve
Öğle : 100 gr yoğurt , 1 dilim salam,
Akşam : 200 gr biftek, 1 meyve, Yeşil salata

Mucize İsveç Diyeti Programı – 3. ve 10. günler
Kahvaltı : 1 kesme şeker, 1 fincan kahve, 1 dilim kızarmış ekmek
Öğle : 1 domates, haşlanmış ıspanak, 1 meyve
Akşam : 1 dilim salam, 2 katı yumurta, yeşil salata

Mucize İsveç Diyeti Programı – 4. ve 11. günler
Kahvaltı : 1 kesme şeker, 1 fincan kahve, 1 dilim kızarmış ekmek
Öğle : 1 rende havuç, 1 katı yumurta, 25 gr beyaz peynir
Akşam : 100 gr yoğurt, 2 dilim portakal suyu,

Mucize İsveç Diyeti Programı – 5. ve 12. günler
Kahvaltı : 1 limonlu büyük rende havuç
Öğle : 200 gr haşlanmış yağsız balık
Akşam : 200 gr biftek, brokoli ve salata

Mucize İsveç Diyeti Programı – 6. ve 13. günler
Kahvaltı : 1 kesme şeker, 1 fincan kahve
Öğle : 1büyük rende havuç, 2 katı yumurta
Akşam : 200 gr.derisi alınmış tavuk, salata

Mucize İsveç Diyeti Programı – 7. gün
Kahvaltı : Şekersiz çay
Öğle : 200 gr ızgara et, 1 meyve
Akşam : hiçbir şey

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi hadi ilk diyet akşamı koca bi cıranç yediğini ne zaman itiraf edeceksin sabuk..merakla bekliyorum:))))

Yalaguz Kiz dedi ki...

haha aşk olsun hemen de ispiyonlamışsın :D
olsun ben yaptım siz yapmayın tombilibuularıımm :D