10 Şubat 2011 Perşembe

PİSİCİK EVİNE GERİ DÖN:'(

Öncelıkle yazıma bi tebrikle başlamak istiyorum canlarım, bu tebrik tabikiside sevgili Sabuk'a gidiyor. 4 gündür kararlı bir şekilde diyeti uygulaması bende şok etkiler yaratıyor (: heralde birimiz sonunda makus talihimizi yencez, aman iradene hakim ol yema Sabuk (:
 bende sözüm ona başlıycam diyete ama yasım var dostlarım başlayamıyorum bi türlü. evet 5 gündür derin bir hüzün içindeyim bunun sebebide sevgili kedimin evimizi,sıcak yuvamızı terketmis olması :/  oysaki ne kadar mesuttuk...onu dakikalarca sever, nazlatırdım. O da avuclarımın ıcınde mırın kırın eder gözlerini kısar, sevindirik olurdu:)
bizim kedimiz sokak kedisiydi ve kimse onunla ilgilenmezdi. tamam yemeğini herkes onunla paylasırdı ama is sevmeye gelince kimse elini sürmezdi...bitek ben, ben ona sevgi gösterirdim( bu konuda tevazu gösteremiycem) babamda severdi tabi ama kısmen...benim çok muzur bi babam vardır, heleki hayvanlara karşı...kedilere güzel koksun diye parfüm sıkar, yazın kavurucu sıcagında serinlesinler diye buz gibi suyu peslerinden döker, uyurken onları korkutarak uyandırır vs vs...ve bunları yaparkende çok eglenir, gülmekten bi hal olur. ama bu muzurlukları  iskence boyutunda değildir, yanlış anlamayın...sadece ugrasır onlarla :D
küçüklügümden beri Sabukta bende hayvanlarla özellikle de kedilerle iç içeyiz, hayvanlara karşı hep bi merhamet vardır içimizde, hatta bazı zamanlar dozunu kaçırdıgımızda olmuşturya neyse (:
işte canlarım üzüntüm çok büyük, hergün gözüm balkon kapısında belki geri döner diye, ama yok ...hatta bugun ayıptır soylemesı balık kızarttık, eskiden olsa  kokusuna 10 metre öteden gelirdi ama bugün gelmedi...aklıma kotu seyler getırmek ıstemıyorum, umudumu hala yıtırmedım, gelecek biliyorum. bu arada kedime bir isim vermedigimi farkettim, aklıma nasıl eserse öyle sevip, nazlatıyomuşum.
sizce ne olsun adı, şu sevimli surata bakın ve bişeyler söyleyin...isim annesi yada isim babası olun yavrumun (:



sevgiler Abuk...

3 yorum:

ahsen58 dedi ki...

merhaba canım bende diyetteyim devamda ediyorum ama senin diyet listen gibi bir diyet yapmıyorum sadece beşibiryerde çayı içiyorum oğlumu emzirdiğim için fazlasına gidemiyorum sütüm kesilir diye sanada kolay gelsin tam gaz devam et

sabuk dedi ki...

gören duyan da ilk defa kedi besliyorsun sanar abuğum :D malum mart geldi kediler kaybolur bu zamanda hatırlamıyor musun :D kızan zamanı giderler sonra gelirler merak etme sen xD
ahh ahhh bunu da mı ben öğreteceğim xD

ORACLE dedi ki...

çok iyi bilirim yalaguzun ne demek olduğunu