10 Şubat 2011 Perşembe

ÇAKMA İSVEÇ DİYETİNDE 3. ve 4. GÜN

Görsel
Canım cancağızım tombilibulularım Sabuk olarak bendeniz Çakma İsveç Diyeti'nin 4. gününden sesleniyorum sizlere. :))
3. gün süper geçti diyebilirm hemen hemen harfiyen uydum ve bugün de. :)
4. günümde başarılı ile geçti diyebilirim eğer son anda bi tatlı krizim tutmazsa yatana dek. :p En çok bundan korkuyorum yada korkuyordum 4. gün olduğu için artık yavaş yavaş bünyem alıştı. Tatlı da istemiyorum bana uzatılan çikolataya yooo yoooo yooooo hayır beeebüüşüüümmm diyebiliyorum, mutluyum. :D Çikolata yemeden de çikolata yemediğim için mutlu olabilme yetisine kavuştum böylece. :D
Yalnız diyetimle ilgili bir sorun var ben acıkmıyorum. Tok karına da kilo verilebilir mi? Diyet diyince insanın aklına açlık geliyor en azından benim öyleydi. :D Ama diyorum ya normalde de yemek yiyen biri olmadığım için bu kadar yemek yedikten sonra gayet tok oluyorum. Hayatımın en tok evresindeyim korkuyorum acaba kilo vereceğim diye kilo alır mıyım ki? :S :D Yok yokk yoookk Allah korusun, düşüncesi bile korkunç. :/
Bu kadar İsveç dedikten sonra bugün sizlere İsveç'in başkenti Stockholm'un bir fotosuyla veda ediyorum. :)))
Bu arada google a İsveç veya Stockholm yazdığımda kızlar,kızlar,kızlar çıkıyor :p İsveç kızları, Stockholm girls forever  :D Nedir anlamadım yani :p Hayır o da değil bir de baktım beğenmedim. :/ Slav ırkı kadar güzel değiller bence malesef. :p
İsveç diyetini bırakıp rus diyetine mi başlasam :D Nihahahahahhahahaha


Hiç yorum yok: