29 Ocak 2011 Cumartesi

Tombilibuluk Zor Zanaat...

Şişkoluk zor zanaaat azizim zor....
Alış-verişe gitmek herkesin yani hemen hemen tüm bayanların hobisidir değil mi? Siz öyle sanın. Eğer şişkoysanız bu tam bir işkence olur sizin için. Beğendiğiniz kıyafetin içine girememek bir depresyon sebebi. Depresyondan kurtulmanın en iyi yolu ise tabi ki çikolatalara saldırmak... Sonra yine kilo almak sonra yine alış-verişe gitmek, sonra yine, yine, yine... Hep aynı döngü yani.
Son zamanlarda fark ettiğim bir gerçek hiç kimse kilosundan, aynadaki görüntüsünden memnun değil. Herkes şişkoyum da şişkoyum diyor. Hayır yani bakıyorum kız manken gibi, maksimum 38 beden yine de şişkoyum ben ya baksana diyor ya, insan cinnet geçirmemek için kendini zor tutuyor. Bu türlü sahte şişkolara inanmayın azizim şişkonun hası burada, geeel geeeelll şişkooooyaaa gel. :D
Şişkoluk öyle övünülecek birşey değil tabiki bakmayın bana coştum birden halbukisi içim kan ağlar azizim.
Benim bir tezim vardır: Şişkolar dışı kalın ama içi ince insanlardır. Duygusaldırlar, kırılgandırlar.
Dolayısıyla yanınızdan bir şişko geçiyorken ters bi cümle kurmayın ona söylemeseniz bile alınır yavrucuk, küser dış dünyaya, döner narin iç dünyasına.
Hep derim zaten yanlış zamanda doğmuşum şöyle eski türk filmleri zamanında doğacaktık, hepsi bıngın bıngıl hatunlar, o zamanlar öylesi makbulmuş, tombilibuluk modaymış şimdiki gibi iskeletorluk değil. :(
Tombilibuluğun yararları da vardır tabi, bizim gibi iki iyi arkadaşsanız ikinizde tombilibuysanız espriler havada uçuşur, kendimle dalga geçtirtmem ama geçerim tamam mı adamım. Ona göre sonra uyarmadı deme. :D
Yarın hazır indirim varken çıkıp biraz alışveriş yapalım diyoruz ama bakalım neye niyet neye kısmet. Elimiz yine boş mu geleceğiz, yoksa markalar büyük beden kıyafet yapmış hobareyy diye göbek mi atacağız, hep birlikte göreceğiz tombilubular ve tombilibuseverler :D

resimler için tık tık

Sabuk

2 yorum:

ahsen58 dedi ki...

aynı sorun bende de var ama benim doğumdan sonra kaldı şimdi vermek için çabalıyorum umarım veririm canım

Yalaguz Kiz dedi ki...

inşallah veririz ahsencim şu tüm fazlalıkları