26 Ocak 2011 Çarşamba

Bir Totonun Hikayesi...

hu huuuu sesime ses verin tombilibular...

Uzun bir aradan sonra yeniliklerle yeniden karşınızdayım, sevgili Sabuk la beraber bundan sonra epey bi tombilibuluk yapacağız burada:) ilk siftahı yapmak bana nasip oldu ehem ehem :P

efendim ben çok çalışkan, kıpır kıpır yerinde duramayan bir kız olduğum için!( yalana bak götümü yerinden zor kaldırırım annemin değimiyle yakında tembellikten altıma sıçacam:)) 15 günlük tatilimi stajla değerlendiriyim dedim^^ aslında bi anlamda iyi bir iş ettim evlenme çağında bir genç kız olduğum için yeni çevrelere girip, ortamlara akmak lazım bence yoksa evde oturana koca mı gelir :) gerçi annem bu kiloyla zor evlenirsin desede ben hala ümitliyim :) anaya bak ya almış gözümden yukarı, halbuki onun evlendiği yaştaki kilosundan az biraz fazlayım ama kendisi nedense bunu kabullenemiyor :/ neyse annemle ilgili mevzuları bir başka yazıda ele alıyım şimdi stajda başıma gelenleri anlatıyım...

şişman biri olduğumu taaa en başında demiştim size, tam bir tombilibuyum :/ bide öyle orantısız bir kilo dağılımım varki tüm yediğim totomo gidiyo sanki, öyleki o bölgem dersin bağımsızlığını kazanmış bir ülke; ama hala gelişimini tam anlamıyla tamamlayamadı epey gerimden geliyor özelliklede bayır çıkarken :) işte böyle bir totoyo sahibim hatta gözünuzde daha net canlanması için yine annemden bi vecize kullanıyım" o göte bak dersin değirmen taşı" :)

pazartesi günü stajımın ilk günüydü öğlen yemeğini her zamanki gibi fazla kaçırdığım için bir sonraki derse geç kalmıştım neyse koştur koştur, ayağımdaki 10 cmlik çivi topukları tıkırdata tıkırdata girdim sınıfa ama  bendeki havayı bir görseniz dersin küçük dağları ben yaratmışım, bendeki hava bi 4*4 jeapin lastiğinde bide bende :P sonra gittim bana ayrılan yere oturdum daha doğrusu oturmaya çalıştım, Allah'ım sağa kayıyorum olmuyo sola kayıyorum olmuyo, yanımdaki çocuğun az kaldı üstüne çıkcam, çacukta zavallım ben rahat oturıyım diye duvarla bir oldu ama nafile. o sırada diğer taraftaki kızın dosyalarını bi kalça darbesiyle yıktım devirdim filan derken  ilk baştaki jeapin lastiginde  olan havam düştü bisiklet lastigindeki havaya :/ o sandalyeye nasıl oturdugumu inanın hala daha bilmiyorum bir ara sandalyenin iki ayağının havaya kalktığını hatırlıyorum ama  nasıl olduğunu sakın sorma tarifi imkansız :) işte böyle canlar...ne etsemde eritsem bu totoyu bir akıl verin bana, halam duvara vur demişti o zaman eriyomuş deneyeniniz varmı ben sıvaları dökerim aşşa diye cesaret edemiyorum :)

 öpüldünüzzzzzzzz, ABUK ;)

4 yorum:

sabuk dedi ki...

bir tombilibu olarak eferuummm güzel yazmışsın :D
Sabuk :)))

Yalaguz Kiz dedi ki...

teveccühünüz efendim ;) abuk

gutguturuna dedi ki...

ay yaa çok güldüm..ya delisin sen..

Yalaguz Kiz dedi ki...

sevgili gutguduruna öncelikle bloğumuza hoşgeldin (: takibi bırakma daha ne delilikler olcak burda :)