21 Eylül 2010 Salı

ŞİŞMAN KIZIN GÜNCESİ

bloglamaya karar vermek çok kolay lakin isim bulmak ne zormuş yahu. inanır mısınız günler öncesinden düşündüm blogumun ismini ne koysam diye...ilk başlarda böyle enteresan, sofistike bişeyler bulmaya çalıştım, sonra bir ara dedim böyle ingilizce fransızca orjinalitesi yüksek kelimeler bulayım, millet bu ne demek diye merak etsin :?

fekat efendim işin sonunda öyle absürt kelimeler çıktı ki ortaya; ne telaffuz edebiliyosun ne yazabiliyosun ha birde işin akılda tutma kısmı varki o kelimelerden birini blog ismi yapsaydım eğer blogumu ikinci sefer bulabilitem yüzdeye vurulamayacak kadar küçük bir ihtimal olacaktı:)
sonra düşünmeyi bıraktım(daha doğrusu saçmalamayı) bloğu oluştururken aklıma ilk geleni yazarım dedim ve aklımda fuzuli yer kaplayan şeyleri topluca defettim.

ve işte sonuç; şişman kızın güncesi...ne orjinalitesi yüksek ne beni entellektüel gösterecek cinsten ne de ecnebi, sadece betimlememde sıklıkla kullanılan sıfatlardan bir tanesi ama galiba en etkilisi :) velhasılkelam işte karşınızdayım;
bir hoşgeldin demek yok mu ?

Hiç yorum yok: