5 Kasım 2010 Cuma

SINAV DÖNEMİ SENDROMU VE KIRMIZI SAÇLAR

imdat diye bağırasım var arkadaş, bezdim şu okul hayatından, sınavlardan...
stresten ne kafamda saç kaldı nede bünyemde sabır, gözaltlarım uykusuzluktan şişti, midem desen yediğim abur cuburlar yüzünden alıp başını bilmem nerelere gitti...
off be keşke bende alıp başımı gitsem, şöyle kocaman bir ohh çeksem.öyle çile dolu bir hafta geçirdim ki, son sınıf olmanın verdiği stresle sınavlarımda kasım kasım kasıldım. resmen şapa oturdum bu dönem, yusuf yusuf geziniyorum ortalarda, ama asabi bir yusuf hali bendeki.kibrit çaksan o an tutuşacak gibiyim...herkesi terslemeler, milletle uyuz uyuz konuşmalar, aman defol git başımdan senle uğraşamam diyen bakışlar vs, kişiliğimin tam tersi bir insan oluveriyorum şu sınav döneminde :/ bu okul benim bünyeye iyi gelmiyor efendi...
bu kadar bunalmışlığın içinde kendimi rahatlatabileceğim iki seçenek vardı önümde, ya alışveriş yapacaktım ya da kuaförde soluğu alacaktım...ikiside son dönemlerde yürütmeye çalıştığım planlı ekonomik kalkınma modelime ters davranışlardı ama yapacak birşey yoktu, sonuçta ruh sağlığım herşeyden önde gelir...o mu bu mu derken bir baktım kuafördeyim, bu arada yeni bir kuaför keşfettim, çok cici bir abla işletiyor hem bilgisi fazla hem de ilgili:) bide dakka bir gol bir bana indirim yapmaz mı ooooo canım ciğerim oldu artık o kuaför :)
ne zamandır saç rengimle oynamayı düşünüyordum, mor,sarı,kızıl her renk geçerken aklımdan kızılda karar kıldım...ve manyak bişi oldum vuhuuuuuu :) iyiki boyamışım valla, tüm moralim yerine geldi.o kızıl boya tüm asabiyetimi söküp aldı bünyemden...
mutluyum şu saatlerde....:)

1 yorum:

Yalaguz Kiz dedi ki...

haha, boyat sende potur acayip motive ediyor insanı tecrübeyle sabittir :)
inş. potur ya son iki sınavım kaldı onları da Allah'ın izniyle bi verebilsem...